PashaPay dünyasına səyahət
Hər bir layihədə bizim insanlar — işinə ürəklə yanaşan həmfikirlər və peşəkar mütəxəssislər iştirak edir.
Hər gün işdə yeni hallarla və praktikalarla rastlaşıram; heç bir şey təkrarlanmır — bu, çox motivasiya vericidir və iş heç vaxt rutin olmur. Öz məhsuldarlığımı artıraraq daha yüksək zirvələrə çatmaq və bu yolla öz töhfəmi görkəmli etmək istəyirəm.
Leading Customer Care Specialist
Burada əsl iş mühiti hökm sürür. Bu, davamlı inkişaf etməyi həqiqətən motivasiya edir. Mənim üçün ən yadda qalan təcrübə ilk korporativ ad günümdür. Komanda həmin günü unudulmaz etdi.
Gələcək hədəflərim maliyyə sahəsindəki biliklərimi dərinləşdirmək, daha çox təcrübə qazanmaq və yeni sertifikatlar əldə etməkdir. Bu, mənim şirkətin uğuruna töhfə verməyə davam etməyimə kömək edəcək.
Financial Controller Specialist
Mən yaxşı xatırlayıram ki, müharibə zamanı hamımız birlikdə 44 gün ərzində bütün gücümüzlə çalışdıq. Biz istirahət etmədən, ödəniş terminallarının fasiləsiz işləməsi və insanların bir-biri ilə əlaqələrini itirməməsi üçün hər şeyi etdik. Bu, ilham verir. Mən işimi sevirəm və istəyirəm ki, bizim şirkət inkişaf etsin və dünyada tanınsın.
Technical Support Division Manager
Məhsul analitiki olaraq 4 aydır işləyirəm. İnteqrasiyalar və proqnoz göstəriciləri üçün hesablamalar aparıram. QR strategiyasının hazırlanmasında iştirak etmişəm. Məni ən çox motivasiya edən məsuliyyət və ölkədəki fintech üzərindəki təsirdir. Həmkarlarım məni ilhamlandırır. Data-driven yanaşmaları tətbiq etməyə, soft-skills və biznes düşüncəsini inkişaf etdirməyə çalışıram.
PashaPay-dəki ən yaddaqalan nailiyyətlərim arasında istifadəçi şəxsiyyətinin təsdiqlənməsi mexanizminin (KYC) hazırlanması və bunun BakıKart ödəniş sistemi ilə inteqrasiyasıdır.
Məni məhsulun inkişaf etdirilməsi, UX təkmilləşdirilməsi və yeni funksiyaların tətbiqi prosesi motivasiya edir. Və əlbəttə, super-peşəkar həmkarlarım.
Mən müştəriləri diqqət və detallara yönəltməklə xoşbəxt etməyi sevirəm. Eyni zamanda, yeni funksiyaların tətbiqi və müsbət rəy almaq məni motivasiya edir.
Hal-hazırda müştəri xidməti üçün məhsulun yaxşılaşdırılması və proseslərin optimallaşdırılması üzərində işləyirəm. Məqsədimiz, müştəri xidmətinə müraciət edən müştərilərin ani və dəqiq həllər almasını təmin etməkdir. Bu məhsulun müştəri məmnuniyyətinin artırılmasında vacib bir vasitə olacağına inanıram.